субота, 20 жовтня 2018 р.

Конкурс «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»

Запрошують до участі вчителів, які відкриті до інновацій та інтегрують онлайн-засоби у навчання, аби підвищити медіаграмотність учнів.  
Деталі за посиланням https://www.facebook.com/events/165417917735745/

Хто може брати участь: українські вчителі середніх та старших класів усіх дисциплін.

Що потрібно зробити: Заповнити онлайн-форму https://goo.gl/JY3CHs до 18 листопада, розповівши: 
● який саме інструмент ви використовуєте, 
● надати тему і мету конкретного уроку 
● пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку та формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність (тобто, такі знання та навички, які дозволяють аналізувати, оцінювати та відповідально створювати медіаповідомлення). 

Кінцевий термін подачі заявки: 18 листопада 2018 року. 

Під онлайн-інструментами ми розуміємо різні інтернет-сервіси, які дозволяють, наприклад, створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів, дозволяють працювати із великими даними, комунікувати, виявляти фейки, дбати про власну кібербезпеку тощо. 
Хто оцінюватиме конкурс: професійне журі,у складі якого будуть педагоги та експерти зі сфери медіа та нових технологій. 

При оцінюванні перевага надаватиметься тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчити матеріал, який подається в рамках уроку, але також формувати активного, а не пасивного споживача медіа.

Якими будуть призи: П’ять кращих учасників одержать сертифікати, тематичні навчальні матеріали (книжки) та добірку професійних видань для педагогів від цифрового видавництва MCFR. 
Вчитель/яка, який/яка посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки, яка разом з учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів. 

Про організаторів та партнерів: 

Український інститут медіа та комунікації - новостворена організація, основними напрямами діяльності якої є підвищення медіаграмотності, протидія інформаційним загрозам, інформаційна реінтеграція окупованих територій та посилення незалежних медіа. Засновники організації - експерти, які долучились до створення кращих підходів до просування медіаграмотності та розвитку медіа - Diana DutsykMaryna Dorosh

Maria Zhdanova - експертка із цифрових медіа та залучення аудиторій у соціальних мережах, лекторка Школи журналістики Києво-Могилянської академії, курсу "Нові медіа". Має шестирічний досвід роботи у цифрових комунікаціях та ЗМІ (телеканали «Футбол», «Україна», Hromadske International, Vogue UA). Працювала у діджитал агенції Digital PR Inc (Великобританія) та представляла інформаційну агенцію Storyful (Ірландія) на проекті «Open Elections Ukraine» під час виборів Президента України 2014 року. Працювала менеджером зі зв’язків з громадськістю Британської Ради в Україні.

Цифрове видавництво MCFR — спеціалізоване видавництво України, що зокрема, випускає видання для працівників освітньої галузі. 

«Медіанавігатор» https://goo.gl/m7THmw - міжнародний освітній проект з медіаграмотності, який організувала німецька медіаорганізація n-ost.

Проект фінансується WEASA 2018 Small Grants Program та імплементується Коледжем Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA, що співзаснований та співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи і Фондом Лідери змін, Німецьким Фондом Маршала у США (Чорноморський фонд регіонального співробітництва, Балканський фонд за демократію та фонд за Демократію Білорусі), за підтримки Польсько-Американською Комісією Фулбрайта. Будь-які думки та погляди, висловлені у публікаціях, не обов’язково відображають думки та погляди партнерів та організаторів WEASA.

Немає коментарів:

Дописати коментар